Reist
Członek Bractwa

Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice warszawy
|
Wysłany: Wto 5:41, 18 Sie 2009 Temat postu: Dodawanie do itemu bonusow |
|
|
Poniżej kilka słów na temat dodawania bonusów do przedmiotów. Każdy z Was pewnie kiedyś widział broń która nie dość, że była świetnie ulepszona powyżej +16 to jeszcze miała sporo dodatkowych efektów w opisie poniżej. Oczywiście można poczekać aż wydropi się broń z fajnymi bonami i potem ulepszać ale zazwyczaj są to egzemplarze do których te efekty zostały dodane. Poza tym wydropione itemy nigdy nie będą miały tylu tak dobrych bonów jak robione. Także jak już skończycie ulepszać swoją broń lub stracicie już na to cierpliwość warto dowiedzieć się jak dodawać bony do broni i czy warto to robić...
1. Na przedmioty przenosimy efekty poprzez USZLACHETNIANIE a dodawanie efektów występuje tu niejako efekt uboczny.
2. Każdy przedmiot można ulepszyć tylko 5 razy, a ponieważ jest to efekt NIEODWRACALNY, nie warto tego robić byle czym i bez mikstur z IS.
3. Składniki:
- przedmiot z bonami lub bez, dowolnej klasy, niebieski lub pomarańczowy
- księga rzemiosła z IS (5szt za 25 KK) GWARANTUJE sukces podczas uszlachetniania
- list mistrza z IS (10szt za 25 KK) zwiększa o 300% szanse przeniesienia efektu
- włatca arkanes z IS (10szt za 19 KK) u mistyczki zamieniamy na runy ogniskowania które używamy jako składniki
4. Można zamiast run ogniskowania użyć zwykłych przedmiotów z właściwościami magicznymi jednak w praktyce poziom tych przedmiotów jest zbyt niski w porównaniu do naszego itemu, który chcemy ulepszyć (np. miecz +7) i kowal odmówi wykonania usługi.
5. Należy używać tylko run, które zawierają efekty możliwe do przeniesienia. Uszlachetnianie łuku runą "+15 do obrony tarczą" spowoduje tylko jej zmarnowanie.
6. Im więcej run użyjemy z efektami możliwymi do przeniesienia tym mamy większą szansę na osiągnięcie sukcesu.
7. Można również zwiększać bony które już istniały na broni od początku lub w skutek poprzedniego uszlachetnienia i zwiększyć np. prędkość ataku z +5 na +10.
8. Bony na broni nie sumują się z bonami z run tylko je zastępują jeśli są wyższe. Co oznacza, że ulepszanie np. miecza z bonem ilość ataków +20 runą ilość ataków +10 nawet przy sukcesie nie da nam żadnych korzyści. Natomiast w odwrotnej sytuacji uzyskamy zwiększenie ilość ataków z +10 na +20.
9. Trzeba przygotować się na pewne koszty w srebrze gdyż ulepszenie dobrego itemu może kosztować 200s - 300s za poziom (cena nie rośnie wraz z poziomem).
10. Jak trudno jest to zrobić?
Otóż co ciekawe bony wchodzą bardzo łatwo. Zanim uszlachetnicie przedmiot na 5/5 poziomów zapewne będzie on już na pomarańczowo klasy C lub wyżej. Przy nieudanym uszlachetnieniu przedmiot nie znika jak dzieje się to przy ulepszaniu. Jednak jest to bez znaczenia gdyż z Księgą rzemiosła z IS uszlachetnienie zawsze się udaje co najwyżej nie przeniosą się żadne efekty na przedmiot docelowy.
11. Czy warto to robić?
Zdecydowanie tak. Poza tym posiadanie miecza na +16 i wyżej który do tego posiada pokaźną listę bonów poniżej daję sporą satysfakcjęSmile
12. Poniżej podaję jakie efekty można przenieść na jakie itemy.
miecze, topory:
- ilość ataków, prędkość ataku, szansa na trafienie krytyczne
łuki, kusze:
- ilość ataków, prędkość ataku z oddali, szansa na trafienie krytyczne
różdżki
- prędkość ataku, poziom ataku, ilość czarów, obrażenia po trafieniu magią
magiczne tarcze
- szansa na blok, wartość obrony magicznej
tarcze
- szansa na blok, wartość obrony tarczą
zbroje:
obrona fizyczna, obrona magiczna
Co najważniejsze podczas uszlachetniania nie można w żaden sposób spalić przedmiotu nawet jeśli nie użyjemy przedmiotów z IS. Życzę miłej zabawy z uszlachetnianiem i czekam na ewentualne poprawki do tego mini poradnika.
uffff..... nareszcie koniec ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|